• English (English)
  • français (French)
  • Deutsch (German)
  • русский (Russian)
  • العربية (Arabic)

پرسش های متداول ماژول اخبار

بله، شما میتوانید متن خبر را از هرجایی که در نظر دارید کپی کرده و در ویراستار متن ماژول خبر قرار دهید.
بله، در صورتی که ماژول نظر سنجی را خریداری کرده باشید می توانید گزینه ثبت نظرات را برای هر خبر فعال کنید، در این صورت ثبت نظر برای خبر امکان پذیر خواهد بود.
خبرها به صورت پیش فرض بر اساس تاریخ انتشار آنها مرتب سازی و نمایش داده می شوند، در صورت تمایل به تغییر ترتیب نمایش خبرها می توانید از اولویت ها استفاده کنید.
بله، کافیست شما هنگام افزودن خبر به صفحه آیتم ها، تنظیمات را روی آخرین آیتم ها قراردهید و تعیین کنید چند خبر آخر به صفحه اضافه شوند، هر خبری که شما در ماژول خبر میسازید به صورت خودکار به ابتدای لیست اخبار اخیراضافه می شود و در صفحه به نمایش درمیاید.
بله امكان ارجاع به منبع خبرهنگام ایجاد و یا ویرایش خبر فراهم شده است.
بله، هنگام ایجاد یک خبر و یا ویرایش آن می توانید در بخش اخبار مرتبط، خبرهای مرتبط با خبر جاری را معین نمایید. در این صورت فهرستی از عناوین اخبار مرتبط که در این قسمت انتخاب می کنید، در پایان هر خبر نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر عنوان، لینکی به صفحه جزئیات آن اخبار برقرار می گردد.
بله، شما با در اختیار داشتن ماژول رای گیری می توانید برای یک خبر در بخش سایر مولفه ها گزینه رای گیری را به حالت فعال درآورده و امکان رای دهی در مورد خبر را به خواننده بدهید.
بله، شما می توانید هنگام افزورن اخبار به سایت خود امکان حرکت به آن بدهید.
12

کاربردها